يکشنبه ۴ آذر
تیر عشق تو بود که بر قلب خود زدم شعری از بهنام مرادی ( بهی )
از دفتر عشق تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ۰۰:۵۵ شماره ثبت ۲۶۰۷۲
بازدید : ۶۱۶ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر بهنام مرادی ( بهی )
آخرین اشعار ناب بهنام مرادی ( بهی )
|
دیشب به دفتر خاطراتم سری زدم
هربرگ را به عشق تو ورق زدم
کوچه های خاکی اشکهایم را
دیدم و به یادت یکی یکی دور زدم
رسیدم آنجا که بید مجنون تنها بود
نشستم به انتظار و برایت فال زدم
ورقهای دفترم دیگر رمق نداشت
اما بخاطرت تا توانستم ورق زدم
رسیدم به یک ورق که عطر تو
تا توانستم به پر و بال خود زدم
آه و صد آه که ای روزگار نا فرجام
ببین که من چگونه به خود پشت پا زدم
میانه های دفترخاطرات من
تیرعشق تو بود که بر قلب خود زدم
کوچه باغهای یاس و نسترنها را
برای خاطر تو دیوار زدم
آه و صد آه که ..........
بهنام مرادی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.