جمعه ۲ آذر
عاشقانه ای برای... شعری از مرضیه قدسی
از دفتر عاشقانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۵۵ شماره ثبت ۲۵۷۸۵
بازدید : ۱۰۴۳ | نظرات : ۶۸
|
آخرین اشعار ناب مرضیه قدسی
|
گره روسری ام را
محکم تر می کنم
نمی خواهم لحظه ای
با نوازش باد
به دستان تو
خیانت کنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.