يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سید علیرضا رئیسی گرگانی
آخرین اشعار ناب سید علیرضا رئیسی گرگانی
|
نرگس خوش عطر پدر فاطمه
فخر پدر مصدر دین عالمه
فاطمه ای جلوه ی آل نبی
کور شد از نور تو هر ناصبی
دختر اندیشه ی دین خدا
همسر شمشیر خدا مرتضا
ای که توئی سرسبد اولیا
مام دو حُسنیّ و همه اوصیا
نور تو و نور پدر با علی
در حَسنین منسجم و منجلی
کوکب تو یکطرف عرش شد
پرتو آن بر همه جا فرش شد
صبح ولایت شده مدیون تو
ماه و ستاره همه گردون تو
غصب شد ار ارث پدر از فدک
ناب ز ناباب شود تا الک
قَدر توئی تاج سر بانوان
نور عَلی جوهر آتشفشان
در صدف عصمت اهل کَسا
گوهر یکدانه ی بدر الدُجا
ماه جمادیست فلک شاد باش-
گفت که آماده ی میلاد باش
باغ و چمن سبزه و نرگس شده
محو تماشای پرنسس شده
***
ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) بانوی عالمین ، روز زن و روز مادر به همه ی شما بزرگواران به دلیل عمل جراحی مدتی پدرم حضور نداشت و تا بهبودی کامل نیز ممکن است حضور پیدا ننماید لذا من از طرف ایشان از همه ی شما عزیزان ضمن پوزش التماس دعا دارم . سید محمد تقی رئیسی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.