کجائـــی تو ای نخل شـــب های شیرین
کجــــائی تـــو ای شـهد رویای سیمین
کجـــائی تـــو ای خــون گــرم شــقایق
کجـــائی تــــو ای التیـــــام دقـایــــق
خـــدا آفــــریـده تـــو را با ظـــــــرافت
گـــــلی ســـر سـبد در لباس شــرافت
کجـــائی تــــو ای ســوره های تَبـَسـُّم
گـــــل نـرگـــسم خنــده هــای تَجَسـُّم
کجـــائـی تــــو ای آفــتاب همــایـون
دلـــت روز و شب چون اناری پر از خون
کجــائی به گــرمــای دســتت دچـــارم
بریـــــز خنـــده ات را که مـن بی قرارم
کجـــــائی تــو ای لعـــل ناب بدخشان
تــو ای نازنیـــن ،آیه هـــای درخــشان
ســلامــم تــو را اشـــک گــرم دماوند
ســـــلامـم بــه آن روح پــاک خداوند
ســلامـــم بـــه آن نالــــه هـای شبانه
قصــیده ،غـزل، بیـــت گــــرم تـــرانه
کجــائی تـــو ای نغــمه های شکــرریز
برایــم بخـــــوان مــادرانه دل انگـــیز
سلا مم به آن عطر خوش بــوی یــاسم
حیاتــم شــــدی مــن ولی ناسپـاسم
بهارســت و باران، توئـــی آســمــانم
نمـــازم ،اذانــم،توئــــــی روح جــانم
شـــکایت کنـــم یا کـــه نه مهــربانــم
برایـــم نباشــــی چگـــــــونه بمــانم
خداحافـــظ ای راه نـــــورانـی مـــــن
خــداحافــظ ای صـبر طــولانـــی مـــن
خدا حافــظ ای بهتـــرین واژه هـا در-
فضـــــای جهـــــانم فقـــط یاد { مـادر}
تقدیم به همه ی مادرانی که دیگر نیستند ولی احساس زیبایشان را به جای گذاشتند . تقدیم به مادرم که در جوانی رفت قبل از اینکه بتوانم عطرش را بفهمم . خداوند (جل جلاله)همه ی اموات و اسیران خاک را قرین مرحمت خویش قرار بفرمایند.