بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحیمِ
اِنّا اَعطَیناکَ الکَوثَر* فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانحَر*
اِنَّ شانِئَکَ هَوَ الاَبتَر
صَدَقَ اللهُ العَلِیُّ العَظِیمُ
میلاد زهرای مرضیّه (س) بانوی آب و علاقه،
فرخنده دخت نبی مکرّم اسلام(ص)
بر یوسف گم گشته اش(عج)
و شیعیان منتظرش
و بانوان جهان
مبارکباد!
*
زُهره بربط می زند خورشیـدِ حق سرمی رسد
عشـــق، سر بر می کشد دُخت پیمبـر می رسد
پیــک حق می خوانَد این پیغــــام درگوش نبـی
دشمنــت ابتـر شـده ، بهـر تـو کوثــر می رسد
آب و آییـنــــه مهیّــــــا کـن که بـانـــوی فــدک
از رهِ آییــــن حـق مخصــوصِ حیـدرمی رسد
حـــق بشــــارت می دهد اُمِّ اَبیــها در ره است
التیــــام زخم هــای بـــدر و خیبـــــر می رسد
ای زن ای ریحانــه ی خوشبــوی دنیـای بشر!
اُسوه می خواهی بیا! زهرای اَطهَـر می رسد
از قُـدومِ قُدســیِ آن بـــاغ ریحـــــان و ریــاح
همزمان هم روزِ زن هم روزِ مــادر می رسد
ای دل شبگرد واحــد! عشــــق را معیـار باش
آب هستی،عشـق ومستی، شورِمحشرمی رسد
روز مادر و روز زن بر همگان
بویژه مادران و بانوان میهن اسلامی
مبارک بادا !