سه شنبه ۱۵ آبان
بی او ماندن شعری از علي گودرزي
از دفتر يك وعده درد و قلم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ۲۰:۳۱ شماره ثبت ۲۵۴۹۱
بازدید : ۵۳۱ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب علي گودرزي
|
به نام ایزد منان
"بی او ماندن"
در دام عشق یار افتادم و چیزی ندیدم
میان روزهای پاییزت که پاییزی ندیدم
چشمانی کور ، اندر خم کوچه ای زار می زد
کو شهوت؟ کو زنا؟ من که جهان هیزی ندیدم
ببین چطور مرا هـُـل می دهند بسویت
در دست ابراهیمت که چاقوی تیزی ندیدم
در میان عشق بهارت بی اراده رقصیدم
کور شدم ، دگر بهار دل انگیزی ندیدم
سهم من از عشق او به جز "بی او ماندن" نبود
خون بود و دگر چشمانی اشک ریز ندیدم
_______________________________
این اولین شعر من در قالب غزل می باشد...
از دوستان خواستار نقد دارم اونم دو آتیشه...
ممنونم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.