جمعه ۲ آذر
گم شده ام ... شعری از خدیجه مرادبیگی
از دفتر دلنوشته هایم نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ۲۲:۴۵ شماره ثبت ۲۵۳۰۶
بازدید : ۶۲۰ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب خدیجه مرادبیگی
|
گم شده ام ...
در انبوه واژه هایی كه مرا می سرود ...
مرا به باور می رسانید و جاودانه ام می نمود ...
گم شده ام ...
در پشت تعلل نگاه ملتمس جاده ها ...
در رویای كبود اقاقی ها ...
و مستی مرگ وار خوشه های انگور ...
گم شده ام و نمی دانم پنجه های سرد كدامین باور
مرا خواهد پروراند؟ ...
نمی دانم در پیچ و خم كدام خاطره
طرح لبخند بی روح من
به تصویر كشیده خواهد شد؟ ...
گم شده ام و نمی دانم در این دوار
جای پای نفس هایم،
خواب كدامین خاك را آشفته خواهد ساخت
و انگشتان بی قرارم،
سینه ی سوخته ی كدامین زمین را خواهد درید ...
گم شده ام و نمی دانم
در این نادیده بودن ها و گم شدن ها
هجای بودن مرا
كدامین نفس به انعكاس خواهد رساند؟ ...
خدیجه مرادبیگی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.