يکشنبه ۴ آذر
چشمان گیلانی شعری از ایمان کریمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ۰۱:۴۳ شماره ثبت ۲۳۸۵۹
بازدید : ۴۳۵ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب ایمان کریمی
|
یه غزل جدید نوشتم که میدونم خیلی جغرافیایی شده ، انشاالله خوشتون بیاد.
و اما غزل:
باید گلاب قمصر کاشان ببارد
شاید به جسم مردگانم جان ببارد
در عصر گرگم توی گله ، عصر وحشت
باید کمی از آسمان انسان ببارد
شاهی که مجذوب غرور دلبرش بود
میخواست هی دور و برش قلیان ببارد
چندیست ظرف چائی ام خالیست ، ای کاش
می شد که چای سبز لاهیجان ببارد
تبریز ...دستانم ، دلم دریاچه قم
چشمان گیلانیم در سمنان ببارد
هم دود ، هم بوی تعفن ، کاش در شهر...
...می شد گلاب قمصر کاشان ببارد
ایمان کریمی// سمنان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.