شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محمود هواسی(شوریده دره شهر)
آخرین اشعار ناب محمود هواسی(شوریده دره شهر)
|
گل نیلوفر زیبا بیا تنهاترین آبی
در این دیوان تعبیرم برایت دیده ام خوابی
در آب چشمه(ی) اشکت که صدها راز پنهان است
کشم تصویر چشمانت و سازم بهر آن قابی
محمود هواسی پاییز1378
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.