شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محمود هواسی(شوریده دره شهر)
آخرین اشعار ناب محمود هواسی(شوریده دره شهر)
|
حاصل چند بداهه در پست مهربانو(استاد)شهبازی:
(البته با اندک اصلاحی در حد دو کلمه)
(1)
باران و من و پنجره ها کم بودیم؟
هر لحظه گرفتار تو و غم بودیم
تردید تو کابوس شبم شد ای عشق
یادی کن از آن شبی که با هم بودیم
(2)
تردید تو در سکوت باران بارید
بر تارک کابوس زمستان بارید
از پنجره ی شبم غم پاییزت
دزدانه براین حال پریشان بارید
(3)
باید که شبی دوباره آغاز کنیم
تا پنجره ی سکوت را باز کنیم
کابوس غزلهای مرا باران شست
تردید نکن بیا که پرواز کنیم
و یک دوبیتی:
سکوت شب به باران قصه می گفت
ز کابوس زمستان قصه می گفت
و در این پنجره... تردید پاییز
ز آغوشی پریشان قصه می گفت
محمود هواسی(بهار1393)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا وقسنگ قلم زده اید مرحبا
موفق باشید ودرپناه خدا