سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    بهارانه

    شعری از

    محمود هواسی(شوریده دره شهر)

    از دفتر دوبیتی نوع شعر دوبیتی

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ۰۰:۴۹ شماره ثبت ۲۴۷۳۶
      بازدید : ۱۵۲۷   |    نظرات : ۷۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمود هواسی(شوریده دره شهر)
    آخرین اشعار ناب محمود هواسی(شوریده دره شهر)

    بهار آمد

    بهار آمد بساط خنده پا شد
    به آرامی لبان غنچه وا شد
    پرستوی اسیر بند و زنجیر
    به حکم میر نوروزی رها شد

    بداهه

    باد بهاری

    نگاهم در نگاه چشمه ساری
    به گوشم می رسد ساز قناری
    وجودم مست آواز و نوایش
    نفس می گیرد از باد بهاری

    بداهه

    دوبیتی
    دلت را می سرایم در دوبیتی
    غمت را می زدایم در دوبیتی
    مفاعیلن  مفاعیلن   فعولن
    دوبیتی در دوبیتی در دوبیتی

    بداهه

    به به
    به گلدشتم و یارم در کنار است
    به زیر پا گلیم و سر چنار است
    من و دلدار و آواز قناری
    بهار اندر بهار اندر بهار است

    بداهه

    دوبیتی2
    نگاری... دختری  دردانه دارم
    غمش را در دل دیوانه دارم
    تمام واژه هایم گل شد امشب
    دوبیتی در دل گلخانه دارم

    بداهه

    یارانه
    خدا حافظ زمستان...فصل پاییز
    بهار است و طبیعت شد دل انگیز
    خدایا چاره ای کن تا که فردا
    شود یارانه های بنده واریز

    بداهه

    پ.ن:دوستان ناب چند دوبیتی خیلی بداهه تقدیم نگاه بهاریتان  می شوند
    پیشاپیش سال نو باستانی را به شما تبریک می گویم و امیدوارم که سالی پر از مهر و صفا در انتظار شما بزرگواران باشد.
    برقرار عشق بمانید  
     

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0