به نام خداوند صدف
"""بنده ی عشق توام در بند دنیا نیستم"""
محو چشمان تو گردیدم که پیدا نیستم...
تشنه ام, خشكيده لب, لبهای تو ما را بس است
جرعه ای لبخند ده دنبال دريا نيستم
سینه ام چاهی تهی ؛ آلوده ی خون دست من
یوسفم هستی هنوز اما زلیخا نیستم...
من زلیخا نیستم ؛ دلداده تر از او منم
چونكه من در محبسم ، آزاد و بينا نيستم
ميله ی زندان من مژگان قير آسای توست
من كه امشب با توأم در قيد فردا نيستم
من رها از خويشتن ، ممزوج در تو گشته ام
تا تو باشی در ميان ، من آشكارا نيستم
پ.ن1:
بیت اول تضمین از افراغ اندیشه ی استاد ملحق
پ.ن2:
زندگی شبیه شعری است ؛
قافیه هایش با من !
” تو ” فقط همیشه ردیف باش !
پ.ن3:
استاد ملحق مهربانم:
ساده و صمیمی...
چشمانت انتهای دریا است...
پیشواز 4 اسفند تولدت مبارک