يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر معصومه عرفانی (عرفان )
آخرین اشعار ناب معصومه عرفانی (عرفان )
|
کبوتر بچه ام با خارو خاشاک خانه می سازد
چه خوش باور شده این مرغکم افسانه می سازد
نمیداند اگر طوفان شود آیا چه خواهد شد ؟
که خود داند سست است این بنا کاشانه می سازد
چه سودی دارد آخر از برایش اینهمه پرواز
اگر ویران شود آیا که این دیوانه می سازد ؟
تمام آسمان هم از صدای بال او خسته است
اگر کاشانه اش هر بار شود ویرانه می سازد
نمیدانم خدارا قدرتش آخر چه انداره است
که هر طوفان ویرانش کند باز خانه می سازد
ندارد محرمی را او در این ویرانه اش یکدم
کبوتر بچه من با همه بیگانه می سازد
که عرفان با تمام دردو رنج آیا تو میدانی ؟
برای خود برای بچه هایش لانه می سازد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.