جمعه ۲ آذر
چه دیر دانستم شعری از ارشک امیری توسلی
از دفتر سرودهها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۷:۴۱ شماره ثبت ۲۳۳۸۷
بازدید : ۷۴۰ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر ارشک امیری توسلی
آخرین اشعار ناب ارشک امیری توسلی
|
برای آنکه از یاد برم ،
دیدگانم را بستم ؛
درها ، پنجره ها ، روزنه ها را .
او در خود من بود ؛ نمی دانستم !
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.