جمعه ۲ آذر
آرامش شعری از ارشک امیری توسلی
از دفتر گزیدگفته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ۲۱:۲۵ شماره ثبت ۲۳۲۱۴
بازدید : ۷۶۲ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر ارشک امیری توسلی
آخرین اشعار ناب ارشک امیری توسلی
|
تنها آنگاه که
قلبم از تپش باز ایستد ،
بر آن چیره می توانم شد !
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.