جمعه ۲ آذر
ژنو 2 شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۰۷ شماره ثبت ۲۳۰۴۵
بازدید : ۶۹۱ | نظرات : ۷۸
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
به باورهای غلط
نشست ها جواب داد
چند لحظه سکوت...
خنده ی حُضار...
فکاهی قرن در تابوت صلح
اینگونه رقم خورد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.