جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محبوبه زیدی (ماه پوپک)
آخرین اشعار ناب محبوبه زیدی (ماه پوپک)
|
نوشتی ویقین کردم
کسی از جان خود گذشته است..
جرم تو
هزارمین شعرت بود
از زنجیری
که از من گسسته بودی...
از من
بیهوده راه مجوی..
همه چشمم سپیده است وپرنده..
پلک بگشای
بهشتی گریسته ام
در این واژه..
تقدیم به تمام مهربانی ات برای هر آنچه دلجویی نمودی...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.