پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر محبوبه زیدی (ماه پوپک)
آخرین اشعار ناب محبوبه زیدی (ماه پوپک)
|
با سلام واحترام به تک تک اعضای مهربان وشعر دوست شعر ناب..
مدتی به دلایل خاص از جمله عمل جراحی ...و هم چنین با تاسف درگذشت خواهر مهربانم نتوانستم در خدمت شما عزیزان باشم..امید که بر من ببخشایید..
این شعر را تقدیم میکنم به روح آن مروحم عزیز و دوست داشتنی..
این بند را بر پای من مبند..
بر پای خود مبند..
آسمان از خون من و تو
نمیگذرد...
************
از دور خنده ام
به گوشم میرسد...
من مرده ام
این بی آبروی ژنده پوش
به گوشم می رسد..
**************
در دست تهی من
در شعر شهید من
در انسان بی معبد من
تو بخوان
برقص
بنویس و
بعد بگریز...
که سکه شوند
در دستمان
این خدایان باخته از روزگار..
****************
باز بگو
که این شهر
باران خورده است...
بازبگو
که باران از سر گرفته است
بگو خدای ماهم
از دور
حادثه ی شعر مارا
بر دار کرده است...
***************
قصه نگو ای ماه
زخم من و تو
پوشیدنی نیست..
ساعت بر کو چه های شهرم
خاموش نشسته است
تداوم این شب
پرستار خوبی می طلبد
بگو
دفتر شعرم را بیاورند...
با سپاس وارادت به همه ی عزیزان وقدر دانی از زحمات بی دریغ جناب فکری گرامی..
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.