پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر محبوبه زیدی (ماه پوپک)
آخرین اشعار ناب محبوبه زیدی (ماه پوپک)
|
تمام درد هایت به جانم ای روح خسته ی من....
*************************
دست به آسمان بردم...
تو قصه می گفتی.
بریده
بریده
بر موهای پریشان من...
و خدا
تو را از آسمان من گرفت
و من
آسمان وجهان را قمار کردم...
خون جهان
به گردن من افتاد...
با زبان کودکی ام
بر سینه ام نشاندمت..
ودستهایت را
از خویش گذر دادم...
زمین را بر شانه هایت رقصاندم
باران شدم وعشق
پایین تر از نگاهت
به چشم هایت که رسیدم...
تو فقط قصه می گفتی...
بریده
بریده
با موهای پریشان من
بر زمین که افتادم......
با احترام به تک تک اعضای مهربان وادیب شعر ناب وبا ارادت به جناب فکری بزرگ وگرانسنگ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.