يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
این قطعه سبک جدیدی از شعر است که در آخر مصرع دوم هر بیت ، ردیف آن تغییر میکند و برای اولین بار توسط حقیر سروده شده است .
شاید در آینده این سبک پرورش پیدا کند .
سوختم و ساختم
ديده اي از روز وصلت تا به هجران سوختم
در فراقت تا سحر با غم چه آسان ساختم
لاله ام كز داغ تنهائي به صحراي خودم
ساختم در پيش مه رويان و بي جان سوختم
بر در عشرت سرايي كز نگاهت مي خورند
خفته ام بهر متاعي با كمي نان ساختم
هر چه كردند نا رفيقان دل به فال نيك برد
من كه ايمان را به پاي نا رفيقان سوختم
در مصاف نان و قرآن زاهد از قرآن گذشت
داني اي جان با تن تحريف قرآن ساختم
چرخ را با آب و تاب از بين صحرا بر كنيد
دائما با آب صحرا جان عريان سوختم
ساختم تا سوختن را روزي پايان آورم
ممكن جانم نشد من تا به پايان ساختم
.................................
الاحقر باقر رمزی باصر
تقدیم به استاد گرامی ام جناب ملحق و تمامی اعضاء سایت شعر ناب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباااااا و دلنشین