يکشنبه ۲۷ آبان
چایِ تنهایی شعری از علی دهقان
از دفتر نگاه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ۰۸:۴۶ شماره ثبت ۲۱۹۷۲
بازدید : ۵۳۸ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب علی دهقان
|
گل تنهایی من صبح بخیر...
یاس دلتنگی من صبح بخیر....
خبر تازه چه شد..؟؟؟
خاطرت نیست....دلم منتظر است...
بغض پروانه ی درمانده چه شد..؟؟
باغبان ناله نکرد...؟؟
وقتِ قد کشیدن دلواپسی....
کسی از نبودنم شکوه نکرد..؟؟
یاس من خوب ببین...
پشت پرچین نگاه انتظار...
بغض آشفته ی من گم نشده.؟؟؟
یا کمی دورتر از دغدغه ها...
درفراسوی افق های خیال
نان تنهایی من...
شکل رعنایی گندم نشده..؟؟
آه از این دوری و این فاصله ها...
آه ازاین سرودن گلایه ها...
زندگی در ره عشق... ......
شوق یک وسوسه ی دیرین است...
پس تو ای قامت شیدایی من زود بیا...
که در این لحظه ی آشفته و تلخ...
.....چای تنهایی ما شیرین است....
لینک صوتی...http://s5.picofile.com/file/8107068500/ss.wma.html
تو اشکهای مرا باور نمی کنی ...
اما...
من سالهاست عشق تو را باور کرده ام.........رامتین
نیمه شب...دهم دی ماه نودو دو....
و دیگر هیچ.....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.