يکشنبه ۲۷ آبان
آرزو شعری از سیده نفس احمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ۱۴:۰۳ شماره ثبت ۲۱۷۹۸
بازدید : ۱۲۹۴ | نظرات : ۲۵۳
|
آخرین اشعار ناب سیده نفس احمدی
|
تق...
تق...
صدای کلنگ آرزوهایم ؛
از اعماق درونم
می رسد به گوش
آه ! خدا...
قلبم !
گورستان شده قلبم
نمی دانم
مزار روحم گشته
یا
جهنم نفس؟
برای روحم...
برای روح پرواز کرده ام ...
سر قلبم ...
سنگ می زنم و فاتحه می فرستم
ای روح
جدا گشته ای از اصلت چرا ؟
می دانم
کوچ آرزو
کوچ روح از تن است.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.