جمعه ۲۵ آبان
رنگ چشم انار در ذهنی شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ۰۱:۴۵ شماره ثبت ۲۱۷۴۴
بازدید : ۶۹۶ | نظرات : ۶۲
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
مثل احساس یاس در بادی
دلنوازی همیشه در یادی
چشم های شمال سر سبزی
سینه های جنوب آبادی
جلوه ی شامگاه ناهیدی
سبزی صبحگاه شمشادی
صحنه ی دل فریب پیوندی
لحظه ی دل نواز میعادی
رنگ چشم انار در ذهنی
زلف افشان بید در بادی
قصه ی شورهای شیرینی
مظهر عشق های فرهادی
مثل سیبی که جاذبه فهمید
توی گرمای سینه افتادی
تو همان هدیه ی خدا دادی
تو همان افتخار میلادی
تا همیشه بمان تو با لبخند
تا همیشه بمان تو با« شادی»
=====
از تک تک عزیزان که در پست قبلی
اظهار محبت کره بودندبینهایت سپاسگزارم..
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.