جمعه ۲ آذر
خيال شعری از مرضیه قدسی
از دفتر عاشقانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۲۵ شماره ثبت ۲۱۵۰۸
بازدید : ۱۱۲۷ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب مرضیه قدسی
|
هر شب
در خيالم
بوسه بارانت مي كنم
اوج مي گيرم
ميان آغوشت
صبح
در انتظار خيالي ديگر
طلوع مي كنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.