سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        شکستگی

        شعری از

        میلاد صادقی (دخو)

        از دفتر محبوبه شب نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۱:۵۷ شماره ثبت ۲۱۵۰۷
          بازدید : ۶۴۸   |    نظرات : ۲۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر میلاد صادقی (دخو)

        سایه دراز عقربه ساعت

        روی بیابان در نوسان بود

        می آمد، می رفت.

        و من روی شن های پر نور بیابان

        تصویر خواب کوتاهم را می کشم.

        خوابی به گرمی خدا را نوشیدم.

        و در هوایش زندگی ام آب شد.

        خوابی که چون پایان یافت،

        من به پایان خود رسیدم.

        من تصویر خوابم را میکشیدم

        و چشمانم نوسان عقربه ساعت را

        در خودش گم کرده بود.

        چگونه میشد در رگ های خالی این تصویر

        همه گرمی خواب خدا را ریخت؟

        تصویرم را کشیدم

        چیزی انگار گم بود،

        به خودم نگاه کردم:

        حفره ای در وجود من دهان گشود

        سایه دراز عقربه ساعت

        روی بیابان در نوسان بود

        و من کنار تصویر خواب خودم بودم.

        تصویری که رگ هایش در ابدیت می تپید،

        و ریشه نگاهم در آن مات میشد.

        این بار،

        هنگامی که سایه عقربه ساعت،

        از روی تصویر من گذشت،

        بر روی شن های بیابان چیزی نبود.

        فریـــــــــــــــــــــــاد زدم :

        تصویر کجاســـــــــــــــت؟!!!!!!!!

        و صدایم چون مشتی غبـــــار فرو نشست.

        سایه دراز عقربه ساعت

        روی بیابان در نوسان بود

        می آمد، می رفت.

        و نگاه من به دنبالش میدوید........  .

         

         

        امیدوارم هیچ کدام از شما عزیزان

        دلتان نشکند

        و بیاییم اگر دلی شکستیم به فکر ترمیمش هم باشیم

        شب یلدای خوبی را برای همگی شما آرزو دارم

        (دخو)

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0