سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دختران ایران

      شعری از

      میلاد صادقی (دخو)

      از دفتر محبوبه شب نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۳ ۱۸:۳۵ شماره ثبت ۲۴۸۸۷
        بازدید : ۱۱۳۲   |    نظرات : ۱۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر میلاد صادقی (دخو)

      دختران دشت

      دختران انتظار

      دختران امید های تنگ

      در دشت های بیکران ، آرزو های بیکران

      در خُلق های تنگ ، دختران آلاچیق های نو

      از زره جامه تان اگر بشکوفید

      باد دیوانه

      یال بلند اسب تمنا را آشفته خواهد کرد.

      دختران رود گِل آلود

      دختران هزارستون شعله ، به طاق بلند دود.

      دختران عشق های دور

      دختران شب های خستگی

      دختران روز

      بی خستگی دویدن

      شب.......، سرشکستگی.

      در باغ و راز

      خلوت کدام مرد عاشق

      در رقص راهبانه شکرانه کدام آتش زدای

      کام بازوان فواره ای تان خواهید بر افراشت؟؟

      افسوس...، افسوس

      موها

      نگاه ها به عبث

      عطر لغات این شاعر را تاریک میکند.

      دختران رفت و امد در دشت مه زده

      دختران شرمِ شبنمِ افتادگی

      از زخم قلب شکسته

      در سینه کدام شما خون چکیده؟؟

      پستان کدام شما گَل داده در بهار بلوغش؟؟

      لب هایتان ، لب های کدامتان

      بگویید..!!

      در کام چه کسی شکفته

      نهـــــــان ، عطر بوسه ای؟

      در شب های تار ، نم نم باران

      اکنون کدام یک از شما بیدار می مانید.

      در بستر خشونت ناامیدی

      در بستر فشرده دلتنگی

      در بسترتفکرپردرد رازتان که خشم و جسارت بود ، بدرخشید.

      و بین شما بگویید ، کدام؟؟

      صیقل می دهد سلاح محبت را ، برای روز انتقام.

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0