جمعه ۲ آذر
کوچه شعری از محمدکرمی
از دفتر خاکستر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ۲۲:۴۸ شماره ثبت ۲۱۴۶۰
بازدید : ۱۳۴۵ | نظرات : ۲۸
|
|
گرچه
زمستان است
کوچه ی ما
روزی دو بار بهار می شود
وقتی که می آیی
وقتی که می روی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.