جمعه ۲ آذر
زندگی شعری از هادی بیابانی
از دفتر دلنامه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ۲۲:۴۴ شماره ثبت ۲۱۴۵۸
بازدید : ۶۹۵ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب هادی بیابانی
|
زندگی
کلاس درسي ست
معلمش خدا
شاگردش أدم
تبصره اش توبه
نمره اش
عاقبت خیر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.