جمعه ۲ آذر
عظمت لبخندت شعری از مرضیه قدسی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ۱۱:۳۵ شماره ثبت ۲۰۶۹۰
بازدید : ۱۰۷۶ | نظرات : ۵۲
|
آخرین اشعار ناب مرضیه قدسی
|
خط به خط شعرم را
هزاران بار زير و رو مي كنم
تمام واژه ها را
تك به تك اندازه مي گيرم
توصيف تو را
در كدامين جمله جا دهم
گوشه لبخندت
از بند بند شعرم بيرون مي زند
و من هيچ سطري را
بدون تو پايان نمي دهم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.