جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر طاها محبی (حزین)
آخرین اشعار ناب طاها محبی (حزین)
|
اشک نفس می گیرد ،نبودنت
چشم بر هم نمی گذارد،نبودنت
ورق میریزم،من و تو ،اشک و خاطره
دور اول حکم تو !
اشک میبرد!دور دوم حکم من!خاطره میبرد!
دور سوم حکم دل!خون میبرد!
جشن خون است!
نبودنت!!!
اشک،خاطره،من و بی کسی
پ:ن:چہ دغدغہ اے بَرایماטּ مے ساختنـد
...سَــر هم نوشتـטּ یا نــنوشتـטּ آنـ ـها ....
آטּ ـها و یا آنـها را بیخیـ ـالــ مهمــ ایـن استـ کہ
مـ ـا را نمے تواטּ جُــבا نوشتـــ..
– —––уєѕ , ι αм ƒαllιηg ¯
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.