جمعه ۲ آذر
دفتر سبز شعری از زهره زاهدی
از دفتر سودای خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۶:۴۱ شماره ثبت ۱۹۹۳۴
بازدید : ۷۲۵ | نظرات : ۷۹
|
آخرین اشعار ناب زهره زاهدی
|
برگ به برگ
ترنم زیبای عاشقی ست
دفتر سبز طبیعت
برخطوط حاملش
نُتهای آرامش باران و نسیم را بخوان
و بنواز آهنگ دلنواز نشاط را
بر بستر پندار خسته و تب دارت
اعجازش ببین،
تا بدانجا که پر بگشایی
در آسمان آبی رویا
بی آنکه پرنده باشی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.