جمعه ۲ آذر
اشک های پنهان شعری از زهره زاهدی
از دفتر سودای خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ۰۲:۰۴ شماره ثبت ۲۴۴۸۹
بازدید : ۷۶۵ | نظرات : ۵۴
|
آخرین اشعار ناب زهره زاهدی
|
شکوفه ای
تن می سپارد به برف
کل کل شادی برپاست
عروسی از تبار درد ،
بدرقه می شود تا مرز سپیدی
از فردا
جای خالی او
بر سفره ای کوچکتر
با اشک های پنهان
پُر خواهد شد ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.