جمعه ۲ آذر
زندونی شعری از فریده داودی (اهورا)
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ۲۰:۵۴ شماره ثبت ۱۹۱۹۰
بازدید : ۱۱۱۹ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر فریده داودی (اهورا)
آخرین اشعار ناب فریده داودی (اهورا)
|
از اون روزي که تو قلبم يه دنيا عشقو آوردي
ديگه تاريکيا مردن همه دردامو تو بردي
طلوع عشق من با تو غروب غربت غمهاس
چه گرمايي بهم ميده چه سرشارم از اين احساس
ديگه تنهايي از دنيام هميشه تا ابد ميره
يه لحظه دلخوري حتي سراغ از من نميگيره
ببين اين عشق رويايي منو تا آسمون برده
گل تنهايي و حسرت چه خوشحالم ديگه مرده
تو ک هستي چه آرومم جهان هم رنگ رويامه
خوشي تو زندگي با من شبيه سايه همرامه
خزون زرد و دل خسته بهاري ميشه باروني
چه آرومم اگه باشم توي دنيات يه زندوني
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.