جمعه ۲ آذر
حوای من شدی و مرا سیب سیب سیب شعری از هوشنگ احمدی
از دفتر دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۹۰۸۵
بازدید : ۶۶۱ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب هوشنگ احمدی
|
بر جوی اشک من به تماشا نشسته ای
با اشک چشم گشته و با ما نشسته ای
شبها گمان مبر که رود بی حضور تو
چون شمع خلوتم تو به بالا نشسته ای
ای دلنشین حکایت رفتن دگر مگو
بشنو حدیث جان تو که حالا نشسته ای
حوای من شدی و مرا سیب سیب سیب
عمریست با دلم که به اغوا نشسته ای
جان میدهد لبان تو بر جسم مرده ام
آخر مگر به جای مسیحا نشسته ای
امشب حکایت دل و این شرح عاشقی
آخر غزل به عالم بالا نشسته ای
ای شب مگر سحر به تو دل داده اینچنین
عمریست با دلم که به یلدا نشسته ای
سیمرغ وقاف ترا هست ای عزیز
اما تو در تخیل عنقا نشسته ای
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.