يکشنبه ۴ آذر
وَرم شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ ۲۱:۲۳ شماره ثبت ۱۸۶۱۲
بازدید : ۱۳۳۳ | نظرات : ۱۲۲
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
این باد نه جغرافیا می شناسَد نه موسِم
فقط از غَبغَبی به غَبغَبی
بلوتوس می شود!
من مانده ام
پرستیژ به سبک ماشینی،کی مونتاژ شد؟!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.