من تشکر می کنم از این مدیر
که توانست شعرناب خویش را
مانند گل زیبا
مانند دریا بیکران
ومانند آسمان
ماوایی آرامش
بیافریند....
و با دستان پر مهر خویش
قلم زد و غوغا به پا کرد
و با دل مهمان نوازش
دعوت نمود مارا
حال برای تقدیر او
این چنین می نویسم:
ای مدیر بهـتر از گل در شــعرنــاب
چون تو بیداری وما در حین خواب
چه بگویم زلف تو وصف دل اســـت
کلبه سرشاراسـت و **یوان ها خراب
عرشیا 15 ساله از اهواز