سكوتم نشـــــــــكن و بگذار تا من
درون خــــــــــــــلوتم ، تنها بمانم
دلم را نشكن و بگذار اي عـــشق
سرود زيستن ، با تــــــــو بخوانم
دلم آيينه گردان رخ تــــــــــوست
مزن سنگي و مشكن جـــام شيشه
نهال عمرمن با تو بهاري است
مزن برريشه ام ، آهنگِ تيـــشه
بيا با هم بخنديم زنــــــــــدگي را
كه دنيا بي تو زنداني سـياه است
بيا بر شانه هاي هم بگريـــــــيم
كه تنهائي دل راسوز و آه است
تو تفسير كتاب عشق پـــــــــاكي
تو رويايي ترين ليـــــــلي عاشق
تـــــــــرا در آسمانها مي شناسند
قــــناري ، بي مثالم ، اي شقايق
سكوتم يك سبد روياي ســـــــــبز
ترنم هاي احســـــــــاس تو دارد
مخواه اي مرغ عاشق ،مرغ عاشق
سكوتم ،جاي ديگر پـــــــا گذارد
غم عشق تو ، رويا ، زندگـــاني
به تار و پود جانم ريــشه دارد
بجز سوداي جانسوزت قـناري
دل من كي ؟ كجا ؟ انديشه دارد؟
تو فرياد ســـــــــكوتم را شنيدي
كنون بگذارتا با تــــــــــو بمانم
سكوتم مملو ازراز تمـــــــناست
تمنا مي كنم ، با تو بــــــــمانم