جمعه ۲ آذر
حس نامریی شعری از فرشادمقدم
از دفتر دفتر احساس من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ۱۸:۴۵ شماره ثبت ۱۸۳۲۱
بازدید : ۷۲۴ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب فرشادمقدم
|
این همون ترانه ی ناتمامه که امروز یه چند دقیقه ای وقت گذاشتم ویه چیزهایی به ذهنم اومد امیدوارم خوشتون بیاد
چه باشی،چه نباشی،من همونم
به هیچ وجه حس من دوتا نمیشه
اگه کل شب وروز درعذابم
واسه این که من وتو ما نمیشه
همش خیرم به تصویر خیالیت
ببین دل کندم ازدنیای اطراف
تهش میشم شبیه یه روانی
واسه احساست ازبس کردم اسراف
به قدری تشنه ام تو دل سرما
آخه ازتو یه جرعه نیست نصیبم
میشم دچار مرگ غیرعادی
باشه دسته تو تووو دسته رقیبم
فرشاد مقدم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.