جمعه ۲ آذر
بغض باران ... ( دو سروده ی کوتاه در سبک شعر حجم ) شعری از مرجان جلال موسوی
از دفتر سایه های شب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ۰۱:۴۲ شماره ثبت ۱۸۲۹۲
بازدید : ۸۶۰ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر مرجان جلال موسوی
آخرین اشعار ناب مرجان جلال موسوی
|
1.
بغض باران
باور ابرها است
شکست واژه ها
در هوای صاعقه
آبستن حسرتی
در آغوش سحر
داغ آفتاب در یخ سکوت
با بلوغ نگاه تو آب می شود...
2.
دهانِ فاجعه هر روز
در سیاهه ی ذهن
و در تبلورِ نور
کور چشمِ روزگار
که نطفه می بندد
از هم آغوشی دوفصل...
مرجان 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.