جمعه ۲ آذر
.......کبوتر حرم.... شعری از سارا مشیری
از دفتر روزها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ۱۵:۲۹ شماره ثبت ۱۸۰۸۹
بازدید : ۹۳۴ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب سارا مشیری
|
چرا باید غصه باشم ؟!
از روزگار خسته باشم ..
دنیا مگه چند روز میشه ..؟
که خنده هامون گم میشه ..
ای آسمون تو شاهدی ..
از ابرا بیشتر باریدم
حیف که نمونده عشق من!
حیف که نموده حاصلی ..
چرا باید اسیربشم ..
توی جوونی پیر بشم ؟؟
خسته شدم از صیادی
دلم میخواد که صید بشم...
صدای من کی میرسه
به گوش تو ای خدا جون ..
دلم می خواد پر بکشم
از این دنیا رها بشم....
یا آقا جون یا رضا (ع) جون
منو ببند به زنجیرت
دلم میخواد ، دلم می خواد
کبوتر حرم بشمممممم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.