جمعه ۲ آذر
مجال بودن شعری از داریوش خطیر
از دفتر مستی رنگین کمان نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ۱۸:۲۵ شماره ثبت ۱۸۰۱۰
بازدید : ۵۵۶ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
1
وقتی
فقط عشق مي تواند به داد ماه برسد
راويان خیال
تنها به آسمان چشم دوخته اند
دستها
بالا می روند
نگاه ها
خشک
و آوازها
منجمد
میان زمهریر بی فردا
رنگ می بازند
2
صداهای موهوم بر لبان آدم
مرعوب بلاهت حوا
و فصل بی رنگ سالوس
نقش قابیل
زمین را به خواب می برد
3
تا نفس باران
و همراهی آویشن
بر فراز همه زلال های شاخه های رنگین کمان
نام ماه را
به رود می سپارم
برای لالایی درد
4
اسير می شویم
میان قالب ها
تكرارها
لگدکوب می شود
رویا
میان ناگزیرها
نیایش می کنیم
شب را
تا هما بنشیند
بر سر معیادگاه چشمان
نداشته
زمان
را قرباني مي كنيم
و
در پس سالها گم مي شويم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.