یا الله
عـــمری بـــه عشـــق دیــدن رویــــت دویــــده ام
شاهیــن تــر ازنــــگاه تـــــــو، صــیدی نـدیـده ام
بیــش از هـــــــزار واژه ی زیبـــا ، به نــــــام تو
از صــد کتـــــاب و دفتــــر و دیــوان ، بــریـده ام
صحــرا ودشــــــــت و جنگل و دریا و ساحـلــش
باران و ابـــــر و غنـــــــــچه و آنچــه گُزیـــده ام
خوشـــه به خوشــــه،خشک شد آن واژه های تَــر
هـــر واژه را ،به خــــــــونِ دلــــم پـــروریــده ام
گاهـــی بنــاز و ، گاه به غمـــــــــزه ات میـــکُشی
موعـود من بکُــش ، که بـه جانــم خــــــریـده ام
ایــن دشــتِ تشـنه، سیـنه ی مــن اســت ،بـی وفـا
رحمــی بکــن ،بـــه ایـن رُخ و رنگِ پـــریــده ام
یادت چــه مـی کُــشد تــن و جانــم بــه ســادگـــی
آبــــــــــی بــزن ، بـه ایــــن دلِ، آتــش کشـیده ام
حالــــم بــد اســت ، حال و هـــــوایم نمـی شــوی
نــــوشــی بـده کــــه زَهـــرِ هَــلاهِـــل چشـــیده ام