پنجشنبه ۱ آذر
آن شـــورقشنـــگ شـــب نـــــوروز تــو هستـــی شعری از سید محمد مهدی فقیه
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ۱۶:۲۸ شماره ثبت ۳۵۶۹۹
بازدید : ۴۵۴ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سید محمد مهدی فقیه
آخرین اشعار ناب سید محمد مهدی فقیه
|
یاالله
//////
آن شـــورقشنـــگ شـــب نـــــوروز تــو هستـــی
یک جــام فـــریبــا ز جــم امـــروز تــو هستـــی
چـــون چـلچـلـــه بــر شاخـــه خبــر دار نشستــی
دادی خبــری خــوب ،که هـــر روز تــو هستــی
جــامی ز عســل ، تلخــی شیـــریــن شـــرابــی
رازی ز گـــــل زرد زرافــــــروز تــو هستـــی
بــوی خــوش آن پــونـه ی وحشـی لــب جــویــی
هـرمشک تویی ،عنبـر خـوش سـوز تــو هستـــی
یـــــــک لــــــذت نــابـــــی ز اذان دم ظهـــــری
آن وسـوسـه ی خـــواب میــان روز تــو هستـــی
در خــواب و خیــال خــوش مــن خــــوب نشستــی
صبـــــــح خنـــک و بـاد دل افـــــروز تــو هستـــی
ان حــس خــــــوش تنُــگ پــر از ماهــی سـرخـــی
سجــاده ی خــــوش نقــــــش طــلادوز تــو هستـــی
افســــوس ســـــرابــی و صــد افســــوس خــرابـــم
هــر حقـــه ی شیـریـن تــو و هــر دوز تــو هستــی
فقیـــه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.