▐متجددان جهان نوین!
و عده ای!
محصور در نظامی نیهیلیستی؛
با افکاری کپک زده
و پندار هایی ویرانگر،
دنیا را مذمت می کنند
وقتی؛
با اختیارِ تام،
به هر،
گند می زنند!
نجوایِ جنونِ اینان
پاورچین، پاورچین
قدم بر افقِ دید می گذاردُ
مسلک جبر را
اهدا می کند به دنیا...
و همانان
استعداد هایِ به فعلیت رسانیده را
در افکارِ مسمومشان؛
مفقود می کنند ُ
به تاراج رفته
حقِ عدالت است!
و این عده را ... می نامند
همانانی که دست آویزشان
انسان محوری است!
92/3/21
21:21
✗✗✗
نقد کردن؛ آزاد است!