دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر زهرا ستایش کیا(زرشید)
آخرین اشعار ناب زهرا ستایش کیا(زرشید)
|
به پیشواز آفتاب رفتم؛
پس از اندوهِ
سیاهِ شب
نمی دانستم
این بار
درگیرِ کسوف خواهم شد!
××××
چاهِ سکوت؛
از انبوهِ
دل خورده های شکسته
لبریزِ نفس
به وسعتِ یک فریاد !
تنگ است...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.