جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مجتبی نادری طاهری(نادر)
آخرین اشعار ناب مجتبی نادری طاهری(نادر)
|
از ماست که بر ماست شکایت نتوان کرد
عمریست که ما چشم به راه خودمانیم
در حسرت یک نیم نگاه خودمانیم
هرگز به تعادل نرسیدیم در امیال
ما برده این خواه و نخواه خودمانیم
از چاله گذشتند همه ساده ولی ما
نزدکترین طعمه به چاه خودمانیم
نفرین شدهایم از لب گیرای خود آخر
ما بغض فروخورده آه خودمانیم
برداشتهاند از سرمان هرچه کلاه است
یک عمر به دنبال کلاه خودمانیم
پیدا نشدیم آن همه گشتیم، نگردید
ما سوزن گمگشته کاه خودمانیم
قاصر خودمانیم مقصر خودمانیم
محکوم به اقرار گناه خودمانیم
حاجت به دم و روبه و قاضی نبود خود
در محکمه عدل گواه خودمانیم
از ماست که بر ماست شکایت نتوان کرد
خود رعیت و و داروغه و شاه خودمانیم
هرقدر زمین موجب تشکیل خسوف است
ما هم سبب بخت سیاه خودمانیم
مجتبی نادری طاهری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.