جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مجتبی نادری طاهری(نادر)
آخرین اشعار ناب مجتبی نادری طاهری(نادر)
|
این غزل را سه سال پیش سرودم برای تولد خودم که تقدیم می کنم به دوستان:
ياد مادرم هم نيست....
دلم براي خودم تنگ ميشود گاهي
و اين زمانه چه دلسنگ ميشود گاهي
تمام واقعيتهاي تلخ زندگيم
درون گوش دلم زنگ ميشود گاهي
و با وجود پدافند احتياطاتم
هنوز پاي دلم لنگ ميشود گاهي
و دستهاي فريبنده رفيقانم
شبيه پنجه خرچنگ ميشود گاهي
فقط سكوت قدمهاي نرم تنهايي
براي رقص من آهنگ ميشود گاهي
و حرفهاي دروغي كه خوب ميفهمم
براي خر شدنم رنگ ميشود گاهي
ميان آينه و اشک و بغض سنگينم
سر شكستن من جنگ ميشود گاهي
شب تولد من ياد مادرم هم نيست
چه زود حافظهها هنگ ميشود گاهي
اگرچه من متولد شدم همين ديروز
دلم براي خودم تنگ ميشود گاهي
مجتبی نادری طاهری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.