جمعه ۲۵ آبان
ولی آن مرد با خر هم نیامد شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ۲۳:۵۹ شماره ثبت ۱۷۴۸۱
بازدید : ۹۸۴ | نظرات : ۵۷
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
آن مرد با اسب امد....
به زخم سینه ام مرهم نیامد
غم آمد بی نهایت ، کم نیامد
و خواندم زیر باران مرد با اسب
ولی آن اسب و آن آدم نیامد
ز بس بارید چشمم از زمانه
دگر از راه چشمم نم نیامد
دبستان رفت و توام درس ها رفت
سوار و اسب هم توام نیامد
هوا مسموم بود و ابری م تنگ
به دست التماسم ، سم نیامد
شدم شیرین صد فرهاد درچت
ولی فرهاد با دیلم نیامد
و بابا همچنان نان داد و ماندیم
ولی آن مرد با خر هم ، نیامد
=====
تقدیم به تمامی دختران و پسران نازنینم
جهت شکوفایی گل لبخندتان...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.