جمعه ۲۵ آبان
مجموعه ای از کوتاه نوشته های عِرفا شعری از کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
از دفتر عِرفا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ۰۰:۳۸ شماره ثبت ۱۷۳۰۶
بازدید : ۵۸۴ | نظرات : ۶۵
|
دفاتر شعر کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
آخرین اشعار ناب کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
|
فکر می کردم تو همدردی..
ولی نه
تو هم دردی!!
(عِرفاerfa)
**************************
گاهی آنقدر مهــــربان می شوی
كه نمی دانم بایـــد كجـــا
بــه دنبـــال دسته گلی كه بـه آب دادی بگـــــردم ...
(عِرفاerfa)
**************************************
با تو باید
خانه ام بی پنجره باشد
تماشائی تر از تو وقتی ، پیدا نمی کنم ..
(عِرفاerfa)
*****************************
همیشه که شاد باشی نمیشود ...
همیشه که بخندی نمیشود ...
حس داری ...
دوست داری ...
آدم است دیگر ...
دلش هم گاهی میگرید ...
و چشمش هم گاهی ...
(عِرفاerfa)
******************
با خیالت ،
زندگی میکنم ؛
و با خودت ،
عاشقی ...
(عِرفاerfa)
*********
دیگر نمی نویسمت ...!
هركس ..
به چشمــهایم نگاه كند !
تو را خواهد خواند...
(عِرفاerfa)
********************
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.