جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
آخرین اشعار ناب کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
|
یادم بماند که من تنها نیستم ما یک جمعیتیم که تنهاییم...
(عِرفاerfa)
********************
خسته ام
از جنس قلابیِ آدم ها
هـــی فلانــــــــــی!
راهت را بگیــر و برو ...
حوالـــــــــــــــی ما توقف ممنوع است!
(عِرفاerfa)
***************************
میگن تو جهنم همش میگی
یادش بخیر.....
دنیای منم همینجور بود
.
.
.
یادش بخیر
(عِرفاerfa)
*****************
مــــرا از بـنــد آویــــزان کـنـیــد ! ســــر و تـــه ....!
شــایـد فـکــــرش از ســرم بـیـفـتـــد ... !!!
(عِرفاerfa)
***********************
تنها که باشی ....
گاهی آرزو می کنی ؛
یک نفر اسمت را صدا کند !
حتی اشتباهی ... !!!
(عِرفاerfa)
*****************
بیا توی همیــن یـک جملــه
دوبـــاره عاشق هم باشیـــم ..
مــن نامـت را صـــــــــــــــدا مــی کـنـــم
تـــو بـگـــو:
جـــــــــــــــــــانــم ...!
(عِرفاerfa)
************************
این بار تو بگو که
"دوستت دارم"
نترس..........
من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید...
(عِرفاerfa)
************************
این روزها
تمام زندگی آدم ها دارد بو میگیرد
بوی دل بستگی های پنـــــــــهانی...
(عِرفاerfa)
**************************
این روزها....
این روزها....
امان ازاین روزها که نه میگذرند، نه بهترمیشوند...
(عِرفاerfa)
************************
رفت و آمد ،
رفت و آمد ،
اینقدر رفت و آمد...
که از یاد برد،چیزی به نام ماندن هم وجود دارد!
(عِرفاerfa)
************************
مگر می شود
جایی باشد که تو نباشی...
(عِرفاerfa)
******************************
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.